» » 2 сынып. Үйшік (орыс ертегі)

 
 
 

2 сынып. Үйшік (орыс ертегі)

Автор: admin от 19-05-2018, 00:08, посмотрело: 967

1 САБАҚ: Үйшік (орыс ертегі) Мектеп: Ж.Сүлейменов
Күні: 10.03.2018 Мұғалімнің есімі: Капалова Гулжан Тулентаевна
СЫНЫП: 2 «А» Қатысқандар саны:
13 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Орыс халық ертегісін түсініп оқу. Диалог құрап ертегісін сахналау.
Міндеті: Ертегідегі негізгі ойды анықтау, ертегі кейіпкерлерін диалог құру арқылы сахналау.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
• Жаңа білімді меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбір оқушылар:
• Алған білімді өмірде қолдана алады
Тілдік мақсат Оқушылар:
Ертегіні сахналауға ұмтылады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Рольге бөліп оқу,
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Кейіпкерлердің аттарын атау. Оқушыларды тізбектеп оқыту.

• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған тармақтар:
Орыс ертегіні сахналау
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
Ертегіге неліктен үйшік деп ат қойған?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Ертегіні өз беттерінше жалғастыру
Алдыңғы тақырып Наурыз – жыл басы
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
шаттық шеңбер орнату
Басталуы
Сабақтың жүрісі: I. Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу.
Сыныпты жан жануарлардың суреттері арқылы төрт топқа бөлемін.
Тышқан тобы
Қоян тобы
Түлкі тобы
Қасқыр тобы
Психологиялық дайындық «Ақ тілек. Әсем күлкі»
- Көңіл - күйлеріңіз қалай?

«Суреттер сөйлейді» әдісі
Сендер осы жануарлардың орнында болсаңдар қандай үй салар едіңдер. Әр оқушы өзінің армандаған үйін салады.

«Ерте ерте, ертеде»деп басталатын халық шығармасы қалай аталады?
Ертегілердің қандай түрлері бар?
Ертегілер
1. Жан жануарлар туралы
2. Қиял ғажайып
3. Шыншыл ертегілер
3. Мәтінмен жұмыс Болжау кестесі
а) Болжау кестесі арқылы мәтінді оқып беру
ә) Ертегінің мазмұнын бейнебаян арқылы түсіндіру.
б) Ертегіні іштей оқыту
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

«Суреттер сөйлейді» әдісі

Ортасы

Кейіпкерлер арасында сөйлеу диалог құрап, ертегіні сахналап көріңдер.
1 - топ Тышқан мен бақа
2 - топ Қоян және басқа аңдар
3 - топ Түлкі және басқа аңдар
4 - топ Қасқыр және басқа аңдар

Сызбамен жұмыс

«кім – кімнен кейін» әдісі
Аяқталуы
Адасқан сөздер» ойыны. Берілген іс - қимылдың қай аңға қатысты екенін сызықтармен көрсет.
Секірді түлкі
Алақ - жұлақ аю
Қорбаңдады қасқыр
Жүгіріп бақа
Ытқып - ытқып тышқан
Қуанып қоян «Адасқан сөздер» ойыны


Қосымша ақпарат
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
• Рольге бөліп оқытамын.
• Ертегіні сахналауды жоспарлау • Түртіп алу, бағалау • АКТ
• Дүниетану
• Математика
Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы оқу мақсаты талапқа сай құрылды.
Ертегілердің түрлерін атап бере алды.
Жағымды ахуал сабақ өтілді деп есептеймін.
Саралау шараларына берілген тапсырма тиімді болды.

Толық тақырыпты берілген уақытта үлгердім.
Әр тапсырмаларға әдіс тәсілдерді еңгізуім қажет деп білдім.

Категория: Мектеп дәстүрі

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.