» » Тіктөртбұрыштың периметрі

 
 
 

Тіктөртбұрыштың периметрі

Автор: admin от 5-01-2018, 05:14, посмотрело: 1140

0 САБАҚ: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі Мектеп: Сүлейменов
Күні: 7.02.2017 Мұғалімнің есімі: Претова Б
СЫНЫП: 2 «А» Қатысқандар саны:
16 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 1) тік төртбұрыштың мәнді белгілерін анықтау және периметрін табу.
2) оқушының таным белсенділігін арттыру, ойын және математикалық тілін дамыту, игерген дағдыларын жетілдіру.
3) оқушыларды ұқыптылыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
• Жаңа білімді меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбір оқушылар:
• Алған білімді өмірде қолдана алады
Тілдік мақсат Оқушылар:
• Тік төртбұрыштың, шаршының периметрлерін таба алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
«Сөз құрастыру»
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Фигураларды үш тілде айттық
Фигура – фигура - figure
Тіктөртбұыш – прямоугольник - rectangle
Үшбұрыш – треугольниу - triangle
Шаршы – квадрат - sguare
Ақша – деньги - money



• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған тармақтар:
Тік төртбұрышты, шаршыны сыза аласың ба?
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
Тік төртбұрыш пен шаршының айырмашылығы неде екенін айту
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Тік төртбұрыштың, шаршының периметрін жазады, табады.
Алдыңғы тақырып Үш бұрыш
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
шаттық шеңбер орнату
Басталуы
Төртбұрышты, үшбұрышты, шаршыны пайдаланып сыныпты үш топқа сандар бөлдім. Әр топ өздеріне келіскен түрде топбасшысын сайлап алу. Бағалау парақшасын топбасшыларына беру.

- Оқушылар, бүгін біздің танысып үйренетініміз тік төртбұрыштың периметрін табу. Өткен сабақта үшбұрыштың периметрін қалай есептесек, төртбұрыштың периметрін табуда сол ережеге сүйенеміз.





Үшбұрыштың қабырғалары нешеу? Төртбұрыштың қабырғалары нешеу?
Төртбұрыштың қабырғаларын өлшейік. Оның барлық қабырғалары ұзындықтарының қосындысын жазайық.
3см+4см+3см+4см=14(см) Бұл қосындыны және оның мәнін төртбұрыштың периметрі деп атайды.
А) «Миға шабуыл?» әдісі. Әр қатарға бір тапсырма беріледі.
1-қатарға. Берілген үшбұрыштың қабырғаларын өлшеп, периметрін табу.
2-қатарға. Берілген төртбұрыштың қабырғаларын өлшеп, периметрін табу.
3-қатарға. Шаршының қабырғаларын өлшеп, периметрін табу.
ә) «Теңге алу» әдісі. Тақтаға теңге ілінеді. Теңгеге жету үшін 3 қатардың оқушылары кедергілерден өту керек.Кедергілер-тапсырмалар. Қайсы қатардың оқушылары бірінші дұрыс орындайды, сол теңгені алады.
Фигуралар




Видиоролик














«Миға шабуыл?» әдісі









«Теңге алу» әдісі
Ортасы Оқулықпен жұмыс. 1-есеп. Берілген төртбұрыш, шаршының
қабырғаларын өлшеп, периметрін табу.

Шаршы
4см+4см+4см+4см=16см


Тік төртбұрыш


6см+3см+6см+3см=18см





2 есеп: Есеп құрастыр және шығар.


Шырша ойыншығы – 30 теңге
Қоңырау- ? 6 теңге қымбат
Шешуі: 30+(30+6) =66
Ж. 66 теңге
Зырылдауық – 90 теңге
Құрастырғыш--? 10 теңге арзан
Шешуі: 30+(30+6) =66
Шешуі: 90 – 10=80
Ж. 80 теңге

3есеп: Өрнекті жаз және оның смәнін тап.
А мен 30 санының қосындысы, мұндағы а = 27, 8;
27+30=57 8+30=38
А мен 6 санының айырмасы, мұндағы а = 76, 89;
76-6=70 89-6=83

4 есеп: Теңдеулерді шеш
а+8=98 а-5=40 а-6=32
а=98-8 а=40+5 а=32+6
а=90 а=45 а=38
90+8=98 45-5=40 38-6=32























«Дүкендегі зат » әдісі
Аяқталуы Кел, ойнайық!
«Сөз құрастыру»
Кестеге жауаптарды өсу ретімен орналастыр. Олардың астына тұсындағы әріптерді жаз. Сөзді оқы.
30-1Р 18-9А 74-70Қ 4+7М 8+8П 14+5Ы 13-6А 17-9Л

16
29
9
19
4
7
11
8
п р а ы қ а м л

Топпен жұмыс
Постер қорғау. Оқушылар топпен бірлесіп әр түрлі фигуралардан аппликация құрастыру.
«Сөз құрастыру»











Постер қорғау
Қосымша ақпарат
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
• Деңгейіне қарап тапсырма беремін.
• Өз беттерінше фигура сызып, периметрін тау • Түртіп алу, бағалау • АКТ
• Бейнелеу
Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы оқу мақсаты талапқа сай құрылды.
Төртбұрышты, шаршыны сызып, периметрін таба білді.
Жағымды ахуал сабақ өтілді деп есептеймін.
Саралау шараларына берілген тапсырма тиімді болды.
Толық тақырыпты берілген уақытта үлгердім.
Әр тапсырмаларға әдіс тәсілдерді еңгізуім қажет деп білдім.

Категория: Мектеп дәстүрі

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.