» » Биология. 8 сынып: Сүйектердің байланыс түрлерін салыстыру

 
 
 

Биология. 8 сынып: Сүйектердің байланыс түрлерін салыстыру

Автор: admin от 19-05-2018, 00:33, посмотрело: 1660

1 САБАҚ: Биология Мектеп: Ж.Сүлейменов
Күні: Мұғалімнің есімі: Ж.Тұрлыбекова
СЫНЫП: 8 Қатысқандар саны:23 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Сүйектердің байланыс түрлерін салыстыру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
• Сүйектің байланыс түрлерін атайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалы сүйектердің түрлерін ажыратады.
Кейбір оқушылар:
• Сүйектің байланыс түрлерін анықтайды.
Тілдік мақсат Оқушылар:
• Оқушылар жұптық, топтық, жеке жұмыс арқылы тірек-қимыл жүйесін ауызша түсіндіре алады, талқылайды,сипаттай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сүйек, шынтақ сүйегі, білек сүйек, алақан сүйегі, сан сүйегі (ортан жілік), асық жілік шыбығы, жіліншік сүйек, толарсақ сүйектері
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған тармақтар:
Қарт адамдардың сүйегі неге тез сынады?
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
1. Сүйекқап қандай қызмет атқаратынын айта аласызба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Дәптермен жұмыс, сәйкестендіру тест жұмысы
Алдыңғы оқу Жануарлардың гидростатикалық қаңқасын, сыртқы және ішкі қаңқаның ерекешеліктерін біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы

2 минут

2 минут

5 минут

3 минут Зейінді сабаққа шоғырландыру.Ширату жаттығулары.
- Оқушылар жұп болып тұрады.Әр түрлі сандарды көрсетеді.Сол санды тез қосып жауабын айту керек. Бүгінгі сабаққа қатысты бір-біріне 3 сұрақ қояды.

Топқа бөлу: Пойызға билет алу арқылы топқа бөлінеді.
Ал енді алған билет бойынша өз вагонымыздағы орнымызға жайғасамыз.
(Сүйектер, Қозғалатын, қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы бойынша топтың атауы беріледі.)

№1 тапсырма.Үй жұмысын «Теңізге саяхат жасау» әдісі арқылы сұраймын.Оқушылар теңізден балық аулап алады да, сұрақтарға жауап береді. Үй тапсырмасын талқылаймыз, тыңдаймыз, анықтаймыз.

Сандық лабиринт арқылы үй жұмысын пысықтаймыз.Дәптермен жұмыс жүргіземін.

Қалыптастырушы бағалау: Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды ауызша мадақтап отырамын.
Ортасы

3 минут

15 минут

5 минут №2 Тапсырма «Миға шабуыл» әдісі арқылы видеоролик көрсетіп соған байланысты оқушыларға сұрақтар қоямын.

• Көрсетілімде не бейнеленген?
Сонымен бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы не туралы деп болжайсындар?
Сабақта сүйек туралы қандай мәлімет білгілерін келеді?
Оқушылар ойларын айтады.Мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады.

№3 тапсырма: «Галерея әдісі» арқылы мәтінді бөліп беремін. Оқушылар мәтінмен танысып болған соң постер қорғайды .
Оқушылар жаңа сабақты оқып танысады, флипчартқа түсіріп, баяндамашыны таңдап, келесі топқа баяндап береді. Бұл әдіс арқылы оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым дағдыларын қалыптастырамыз.
1-топ:Сүйек типтері және сүйектердің байланысуы. «Кластер» әдісіне салып қорғайды.

2-топ: Омыртқа жотасының қисаюы мен жалпақтабандылықтың алдын алу туралы мәлімет береді.

3-топ: Жалпақтабандылық туралы мәліметті «Фишбоун» әдісі арқылы талдайды.

4- топ: Сүйек ауруларының алдын алу туралы мәлімет береді

Дескриптор
Білім алушы - Сүйек типтері және сүйектердің байланысуын анықтайды;
- Омыртқа жотасының қисаюы мен жалпақтабандылықтың алдын алу туралы атайды.
- Сүйек ауруларының алдын алу туралы мәлімет ала отырып, өмірмен байланыстыра сипаттайды.
Қалыптастырушы бағалау: «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы бағалаймын

№4 тапсырма:

Аяқталуы
3 минут

2 минут «Айфон» әдісі арқылы кері байланыстың түрін қолданамын.Оқушы досына хат жазады.Бүгінгі сабақта алған құнды мәліметтерін айтады.Не нәрсе ұнағанын, нені жақсарту керек екенін жазады.

Бағалау: БББ кестесі
Уй тапсырмасы: Тірек қимыл жүйесіне шағын эссе жазу.
Қосымша ақпарат
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Категория: Мектеп

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.