» » Математика: Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту

 
 
 

Математика: Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту

Автор: admin от 18-05-2018, 22:46, посмотрело: 1767

1 Тақырыбы: 43-сабақ. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі. 15+28; 43–15
Сабақтың мақсатын қоямын. Мектеп: Ж.Сүлейменов
Күні: 23.11.2017 ж Мұғалімнің аты-жөні: Байманова П
2 «Ә» сынып
Пәні: математика Қатысқандардың саны: 13
Қатыспағандардың саны:
Оқу мақсаттары 2.1.2.8.екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмін қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:
екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмін қолданады.
Көпшілік оқушылар:
екі таңбалы сандарды жазбаша қосу жəне азайту тəсілдерін қолданады.
Кейбір оқушылар:
барлық есептеулерді қатесіз орындап, осы түрдегі есептерді шығару мысалдарын табады немесе құрастырады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады:
екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі бойынша өз əрекетін түсіндіруді.
Пəндік лексика жəне терминология.
Мақсат, сабақ мақсаты, ондық арқылы ауысып, екі таңбалы сандарды жазбаша қосу жəне азайту тəсілдері.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау.
Алгоритмге сəйкес екі таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайтуды орындау.
Жазу.
Жазбаша қосу мен азайту тəсілдерінің жазбасы.
Тірек білім Қосындыны санға азайтуға арналған есептер.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут Ширату: Зейінді бір жерге шоғырландыру жаттығуы «Таңғы шеңбер»
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»
Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың мүшесі екендігін сезінуі, бір – біріне жылулық сыйлауы.
Көршіңді оң жақтан құшақта,
Көршіңді сол жақтан құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,
Солжақтағы көршіңе бір жымиып.
Бүгінгі сабақ барысы,
Біз үлкен бір отбасы.
Топқа бөлу: Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
«Көршілер» қимыл қозғалыстар арқылы жаттығу жасайды

1-топ:
2-топ:
3-топ:

Ортасы

20 минут
Ынталандыру.
Өткен ғасырдың басында белгілі педагог В.А.Сухомлинский «оқудан артта қалу тек нашар денсаулықтың нəтижесі» екенін байқады.
Оқушылардан бұл пікірді олардың қалай түсінетінін жəне олардың осы пікірге келісетінін сұраймын. Оқушылар жақсы денсаулық – сəтті оқудың кепілі, ал дене шынықтыру жəне спортпен айналысу денсаулықты нығайтып, интеллектуалдық, дене бітімнің жəне көңіл-күйдің дамуына əсер етеді деген қорытындыға келеді.
Сондықтан дене шынықтыру мектеп бағдарламасына міндетті пəн ретінде ендірілген. Оқушылар дене шынықтыру сабағы спорт алаңында өтетіледі. Дене шынықтыру сабағы жеңіл жəне қызықты өтуі үшін спортзал спорттық құралдармен жабдықталуы қажет. Оқушыларға оқулықтағы суретке қарап, спорт ойындарының түрлері туралы айтуын ұсынамын. Оқушыларға өздерінің мектебіндегі спортзалды сипаттауды ұсынамын.
Балалар біз бүгінгі сабағымызды ойын түрінде өткіземіз. Жарыса отырып қақпаға доп соғамыз. Сабақ соңында қай топ допты көп жинаса, сол топ жеңімпаз болады. Ол үшін тапсырмалар жазылған доптың шарттарын дұрыс орындауымыз керек.
Тапсырма дұрыс орындалса доп қақпаға салынады

Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

1-тапсырма бойынша практикалық жұмыс жүргізіледі, оқушылар суретте көрсетілген спорт ойындарының əрқайсысының мақсатын атайды. Мұғалім оқушының сабақтағы негізгі мақсаты қандай жəне оған қалай қол жеткізуге болады деген сұрақ қояды.
Өзектендіру.
Оқушылар осы суретте берілген өрнектердің мəнін есептеп шығарады.

Мақсат қою (проблемалық жағдай).
1-тапсырмада оқушылар тапсырманың иллюстрациясына қарап, сабақ мақсатын тұжырымдауға тырысады.
Оқушылар өткен сабақтағы мысалдармен ұсынылған мысалдарды салыстыра отырып, бүгінгі сабақтың мақсаты: ондықтан аттау жағдайы үшін есептеудің жазбаша тəсілдерін қолдануға үйрену деген қорытындыға келеді.

Жаңаны ашу.

Туындаған проблемалық жағдайдан шығу үшін оқушыларға оқулық бетінен жазбаша есептеулерді қалай жүргізуге болатынын қарап, түсіндіру ұсынылады. 2-тапсырманы топпен орындау ұсынылады. Соңында оқушылар өз түсіндірмелерін ұсынылған есептеу алгоритмімен салыстырады.
1-топ: «Галерея» әдісі бойынша 15+28, 43-15 қосу және азайту алгаритмінің моделін құрастырады.
2-топ: «Класстер» әдісі бойынша 15+28, 43-15 қосу және азайту алгаритмін баған түрінде орындайды.
3-топ: «Постер» әдісі бойынша 15+28, 43-15 қосу және азайту алгаритміне диаграмма құрады Постер жасату.
Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.
Түсіндіре отырып бастапқы бекіту.
Қолдану
Дәптермен жұмыс.
Топтық жұмыс.
Талдау
Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.
Оқушылар сандар мен шамаларға арналған жазбаша есептеу тəсілдерінің алгоритмін пайдалана отырып, амалдарды орындайды.
3-тапсырманы ұсынамын.
Қателік жіберген оқушыларды анықтаймын.
Қиындықтан шығудың жолын көрсетемін.
Тапсырма орындалғаннан кейін мұғалім оқушыларды табыс критерийімен таныстырады. Оқушы сəтті орындалған тапсырманы бағалайтын өлшемнің тұсына қанатша белгісін (٧) қояды.
Бағалау критерийі:
Есептеулерді бағанмен дұрыс жаза аламын.
Ондықтан аттап қосу жəне азайту алгоритмін қолдана аламын.
Жауапты оқимын.
Тексеру жүргіземін.
Сергіту сәті:
Баспен – 1 – ді жазамыз,
Оң иықпен – 2 – ні жазамыз,
Сол иықпен – 3 – ті жазамыз,
Оң бөксемен – 4 – ті жазамыз,
Сол бөксемен – 5 ті жазамыз,
Оң тіземен – 6 –ны жазамыз,
Сол тіземен – 7 – ні жазамыз,
Оң аяқтың ұшымен – 8 –ді жазамыз,
Сол аяқтың ұшымен – 9 –ды жазамыз,
Қолды көтереміз, 3-рет шапалақтаймыз!
Өтілген материалмен жұмыс.
«Менің сөзім» әдісі бойынша топтық жұмыста тапсырма беру.
Оқулықтағы 4-тапсырмада оқушылар саннан қосындыны азайту жəне қосындыдан санды азайту ережелерін еске түсіріп, есептерді əртүрлі тəсілдермен шығарады.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
Оқулықтағы 5-тапсырма есептеулер жүргізбей, өрнектерді салыстыру арқылы орындалады.
Оқушылар қорытынды жасайды:
 өрнектерде бірдей бір қосылғыштан болған жағдайда, екінші қосылғышы ірірек өрнек ірі болып табылады;
• азайғыштар бірдей болған жағдайда, азайтқышы кем өрнек артық болып табылады.

Тапсырма дұрыс орындалса доп қақпаға салынады
Үйге: 6-тапсырма
оқушылар тапсырмада берілген шамаларды көрсетілген бірліктерде беруі тиіс.
200 кг = ц 4 ц = кг
Тапсырманы жемісті орындау үшін оқушылар ұзындық жəне салмақ өлшем бірліктерінің сандық қатынасын білуі тиіс.
 (1дм = 10см; 1м = 10дм; 1м = 100см; 1ц =100кг). Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады

Аяқталуы
10 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 1 балл.
Топтың аты:

Оқушының аты-жөні Суретпен жұмыс «Постер» әдісі «Өз сөзім» әдісі «Джигсо» әдісі «Жариялау» Жалпы балл
1
2
3
4
5
6

«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? Бағалау парақшасы

Рефлексиялық шеңбер

Категория: Мектеп

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.