» » Сауат ашу: Дені саудың – жаны сау

 
 
 

Сауат ашу: Дені саудың – жаны сау

Автор: admin от 18-05-2018, 22:44, посмотрело: 3390

1 Күні: 4.05.2017Ж
Сынып: 1 «Ә»
Пәні: сауат ашу Қатысқандар саны: 13
Қатыспағандар саны:
Мұғалімі: Байманова П
Сабақтың тақырыбы Дені саудың – жаны сау
Денсаулық-зор байлық.
Заттың атын білдіретін сөздер.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Денсаулық – здорове – health
Спорт – спорт - sport
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут Мейірімді жүрекпен (жүректерін ұстайды)
Ақ пейілді тілекпен (қолдарын көкке көтереді)
Амандасып алайық (бір-бірінің қолдарын ұстайды)
Бір жадырап қалайық (бір-біріне қарап күлімдейді)
Еңбек етіп ерінбей,
Жақсы баға алайық! (бас бармақтарын көрсетеді)
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

«Өрмекші» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.
Ой ашу: блиц-турнир сұрағы.
а) Тіс тазартатын құралдар (щетка, паста)
ә) Ол судан қорқады, одан кір қорқады. (сабын)
б) Денені шынықтыратын, денсаулыққа әсері мол сабақ (дене тәрбие)
в) Жалқаудың досы (еріншектік, ұйқы)
г) Адам өміріне ең қажет (ауа, су, жылу, жарық, тамақ)
ғ) тазалық кепілі (денсаулық)
Балалар денсаулық дегенді қалай түсінесіңдер?
Дені сау деп қандай адамдарды айтамыз?
Дұрыс,балалар деніміз сау болу үшін біз пайдалы тағамдарды жеуіміз керек және үнемі спортпен шұғылдануымыз керек.
Жаңа ақпарат

Қандай пайдалы жемістерді білесіңдер?

Жемістер бойынша оқушыларды топқа бөлемін.
1 – топ
2 – топ
3 – топ
Шаттық шебері

Көзіміз ауырмаса, басымыз ауырмаса, құлағымыз ауырмаса, аяғымыз ауырмаса онда деніміз
сау болғаны. Дені сау адам деп ауырмайтын адамдарды айтамыз

Пайдалы жемістер

Сабақтың ортасы
8 минут

Жаңа сабақ
«Денсаулық» туралы видео көрсету.
Балалар бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы:
Денсаулық – зор байлық. Заттың атын білдіретін сөздер.
Ереже
ЗАТТЫҢ АТЫН БІЛДІРЕТІН СӨЗДЕРГЕ КІМ? КІМДЕР? НЕ? НЕЛЕР? СҰРАҚТАРЫ ҚОЙЫЛАДЫ.
Балалар сендер денсаулыққа қатысты мақалдар білесіңдер ме?
1.Тазалық - саулық кепілі,
2.Саулық - байлық кепілі.
3.Демі бардың – емі бар .
4.Денсаулық – зор байлық.
«Сиқырлы қапшық» ойыны
Ойын барысы: Қапшықтың ішінде тазалық құралдары бар. Оқушылар алып, заттардың атын үш тілде айтып, буынға бөледі.

Оқулықпен жұмыс
1-жаттығу. «Сұрақ – жауап» әдісі
Мәтінді мәнерлеп оқыту, сұрақтарға жауап алу.

2-жаттығу. Талдау жасау
Тазалық – денсаулық кепілі
Әрі қарай өзім жалғастырып өтемін Денсаулық – байлық негізі.
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті
2 минут Видеоролик арқылы сергіту жасайды.
Топ – топ басайық әні Сергіту сәті
Аяқталуы
16 минут

Қызықты тапсырма
3 минут «Менің сөзім»әдісі бойынша топтық жұмыста тапсырма беру.

Топтық жұмыс. Постер қорғау
1 – топ: Денсаулыққа пайдалы заттарды жарнамалау.
2 – топ: Денсаулық ұғымына сәйкес сөз тіркестерін табу.
3 – топ: Суретті тиісті сөздермен сәйкестендіру.

3 – жаттығу «Қарама-қайшылықты шешу» әдісі
Ұсынылған заттар мен құбылыстарды әр қырынан қарау;
Ақын, әнші той бастар,
Шешен адам сөз бастар.
Батырлар бар қол бастар,
Көпті көрген қол бастар
4 – жаттығу Қызықты тапсырма
Әріптер мен сандарды пайдаланып, жасырынған сөзді тап. Сол сөздерді қатыстырып, сөйлем құра.
53436 – шымыр
Шымыр сөзіне қатыстырып әр оқушының өз ойын білу.

Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы
2 минут
Рефлексия
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

«Бағдаршам» белгілері
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймын. Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырмын. Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарым.
- Біз бүгін қандай тақырыпта сөз қозғадық?
- Нені ойға тоқып, жадымызда сақтауға тиіспіз?
- Сендер қандай азамат болып өсулерің керек?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты (тапсырмалар іске асты ма)?
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім
және неге?
Денсаулық туралы қарапайым ережелерді есте сақтаңдар, менің соңымнан қайталаңдар.
Балалар тәрбиешімен бірге ережелерді қайталайды.
- күніне кем дегенде 2 рет тіс жуу керек.
- Ұқыпты таза жүру керек.
-Әрдайым спортпен шұғылдану керек
-Дұрыс тамақтану керек.
-Күнде жуынып жүру керек.
-Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.

Бастауыш сынып мұғалімі Байманова Патима Базарбаевна
Сабақты өткізу әдісі туралы қысқаша сипаттама:

1.Сабақтың түрі. Жаңа білімді меңгерту сабағы. Жаңа сабақ материалдары бойынша алдын-ала үйге тапсырмалар беріліп, ізденуге, зерттеуге, бір-бірін оқытуға бағыттадым. Бұл сабақта оқушылар бір-бірін оқытып, топпен моделдеу жұмысын атқарды. Мұнда теориялық білім практикалмен ұштастырылды.

2.Сабақтың сипаттамалық кезеңі. Сабақтың жаңа білімді меңгерту түрін таңдап алу барысында сабақтың құрылымы сабақтың мақсатына және типіне сәйкес болды. Оқу құралдарды сабақта тиімді пайдаландым және сабақты тәжірибемен байланыстырдым. Сабақ мазмұнын бағдарламаға, сабақ міндеттеріне сай құрып, оған дидактикалық өңдеулер жасадым. Оқушыларға шығармашылық-ізденіс тапсырмалар бердім.

3.Сабақты өту әдісі мен формасының ерекшеліктері. Сабақта көрнекілік және иллюстрациялық әдісті пайдаландым. Оқушының белсенділігі мен өз бетінше әрекет етуін жоғарылату мақсатында дидактикалық негізгі функцияны – проблемалық-ізденімпаздық іс - әрекет тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың шығармашылық іс - әрекетін дамытуды қарастырдым.

Сабақ беру әдіс- тәсілдерімді, көрнекіліктер мен құралдарды оқу материалының мазмұнына, сабақ мақсаттарына, сынып мүмкіндігіне, оқушы іс-әрекетін белсенділендіру міндетіне мүмкіндігінше сәйкестендірдім. Сабақта дидактикалық материалдар мен көрнекі құралдарды, техникалық жабдықтарды(интерактивті тақта, компьютерлер,) тиімді пайдаландым.

4.Оқушылар меңгерген білімін, іскерлігін, дағдысын қалыптастыру. Сабақ бастамас бұрын психологиялық ахуал орнаттым. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында АКТ – ны пайдаланып, видеоролик көрсеттім. Оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде белсенділік пен ұйымшылдық көрсетті. Оқушылар мені, бір-бірлерін тиянақты тыңдап, интерактивтегі материалдарды , кітаптағы материалдарды өз беттерінше топта жұмыс істеу барысында дұрыс қолдана білді. «Өрмекші» әдісі оқушылар бір – біріне сұрақтар қоя отырып бірінің ойын бірі толықтырып, сын тұрғысынан ойлауын дамытады. Сабақ тақырыбы бойынша оқушыларға өздігінен білім алуға жағдайлар туғыздым, яғни оқушылар туындаған проблемалық сұрақтарды алған білімдерін, дағдыларын қолдана отырып, жұмыс жасады. Кейбір оқушылар топпен жұмыс жасау кезінде белсене араласты.Топпен жұмыс оқушының жаңа ақпаратты өзі білетін білімімен салыстыра отырып, тақырыптың мағынасын түсініп оқуына қол жеткізеді. Оқушылар өз тобының алдындағы жауапкершілігін сезініп, тапсырманы сапалы орындайды. Сабақ барысында оқушыларды жұлдызшалармен сабақтың әр кезеңінде бағалап отырдым. Оқушылардың сабақта алған білім, білік, дағдылары бойынша алған бағаларына қарап сабақ өз деңгейде өтті деп есептеймін. Сабақ жоспары толық орындалды. Оқушылар шығармашылықпен, өз беттерімен жұмыс атқара отырып, сабақта тиісті дәрежеде білім алды.

5.Үйге берілетін тапсырманың мөлшері мен қиындығы, көлемі. Оқушыларға үйге тапсырманы сыныпта орындалған жұмыстарына байланысты қайталау, дамыту мақсатында бердім. Онда үй тапсырмасын қалай орындау жолдарын, орындау барысында неге көңіл бөлу керектігін оқушыларға түсіндірдім. Үй тапсырмасында оқушылардың шығармашылықпен жұмыс атқаруларына да мән бердім.Қызығушылықтарын арттыру мақсатында үй тапсырмасына «Денсаулық – зор байлық» тақырыбында шағын әңгіме жазып келуге бердім.

V.Жалпы қорытындылар мен ұсыныстар. Таңдалып алынған көрнекілік құралдар проблемалық оқыту талаптарына сай болды. Қолданылған әдістер және жұмыс түрлері сабақ міндеттеріне сай болды, дұрыс үйлестірілді.

Келесі сабақтарда оқушылардың білімінің маңызды даму деңгейі мен кезекті даму аумағын есепке алуым қажет. Оқушылардың білім алуға қызығушылығын арттыру жолындағы іс-әрекеттерді нақтылай түсуім қажет

Категория: Мектеп

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.