» » Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып зейіні мен жадысын жақсарту

 
 
 

Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып зейіні мен жадысын жақсарту

Автор: admin от 19-05-2018, 00:50, посмотрело: 828

1 Мерзімі: Тұрлыбекова Жамила Мейрамбековна Коучинг
Сабақ тақырыбы Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып зейіні мен жадысын жақсарту

Жалпы мақсаты: Оқытуда жас ерекшеліктеріне сәйкес зейін мен жадыны жақсартудың маңыздылығын анықтайды, тиімді әдіс-тәсілдерді сипаттайды.
Оқу нәтижесі: Зейін мен жадыны жақсартудың басқа жолдарын айтады.
Зейін мен жадыны ажыратады.
Түйінді идеялар: Жас ерекшеліктеріне сәйкес зейін мен жадыны анықтайды.
Өткеніңді еске алсаң,
Өскеніңнің белгісі.
Өткеніңді ұмытсаң,
Өшкеніңнің белгісі
Сабақта қолданатын материалдар: Слайд, маркер, түрлі – түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары, А4 қағаздары, интерактивті тақта.
Оқыту әдістер: Жаңа әдістер, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, АКТ, СТО, оқыту үшін бағалау, диалогтік оқыту,оқытуды басқару және көшбасышылық.
Тапсырмалар: Сұрақтарға жауап беру, үлестірмелі материалдарды орындау, постер қорғау.
Ұйымдастыру:

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
«Тазару» жаттығуы

5 минут

Топқа бөлу
3 минут

2 минут

Ой қозғау.
Қызығушылығын ояту.

5 минут

Бейнекөрсетілім
8 минут
1 - тапсырма
Топтық жұмыс.
«Галерея» әдісі
20 минут

2 - тапсырма
«Айырмашылықты тап»

5 минут

Сергіту сәті
«Бұзық телефон»

7 минут

"Жадыны дамытуға арналған пасьянс"

15 минут

Қорытынды

Рефлексия Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті Уақыт
Коучинг сабақтың қатысушылырымен сәлемдесу.
Терең дем алып , демді барынша қайта шығарыңыз . Денеңізді босатыңыз . Өзіңізге былай деңіз : Мен өмір сүруіме кедергі келтіретін барлық өкпе , реніштен тазарғым келеді . Мен барлық қысымнан осылайша босаймын . Барлық ескі реніш , өкпелерден құтылғым келеді . Мен жанға рахат жайбарақаттылықты сезінемін . Мен өз қалпымдамын . Өз өмірімнің ағынымен барамын Барлық өкпені ұмыттым , кештім .

Қазіргі уақыттағы эмоционалдық көңіл күйлеріне байланысты алдарындағы смайликті таңдау. Сабақтың соңында осы смайликтарды қайта таңдату.

Капитан, капитан, палуба, суда 1,2,3,4, адам арқылы топқа бөлемін.

Сабақтың мақсаты мен нәтижесін таныстыру.

Презентация «Бас миының қыртысы»

1. «Жады дегенді қалай түсінесіз?»
2.Зейін мен жадының қандай айырмашылықтары бар?
3. Біз зейін қойып тыңдамасақ ақпаратты қаншалықты есте сақтай аламыз?
2. «Есте сақтау қабілетін оңай әрі тез жақсарту үшін не істеу керек?»
Слайдтан сурет көрсетіп, сұрақ қоямын:
Мына суретке мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.
(әр мұғалімінің суретті түрліше қабылдауы – танымының түрлі деңгейін көрсетеді)
Бейнекөрсетілім көрсетіп,ұстаздарға сабаққа қатысты сауалдарын ұсындым.
Бейнекөрсетілімнен не ой түйдіңіз?
І топ: 10 жасар баланың танымымен
қабылдаңыз

ІІ топ: 20 жасар жігіттің танымымен қабылдаңыз
ІІІ топ: 5-6 жасар баланың танымымен қабылдаңыз.

Енді бір сәт тақтаға назар аударайық. Осы интерактивті тақтадан көріп отырған суреттерден сіздер қандай айырмашылық көріп отырсыздар. Мұғалімдер суретке зейін аудара отырып айрмашылықтарын табады.

Біздің мектеп ұжымындағы әйел қауымын аудандық кәсіподақ комитеті 7 — наурыз 2017 жылы сағат 13:00 – де облыстық мәдениет сарайында өтетін 8 – наурыз халықаралық әйелдер күніне орай МУЗарт тобының концерттік кешіне шақырады.

Есте сақтау қабілеттерді дамытудың тағы қандай әдістерді білесіз?

Келесі біздің жаттығуымыз зейін мен жады туралы ақпаратты оқып танысамыз.Оқылу уақыты 2 минут. Ақпаратты есте сақтауға 2 мин уақыт береміз.
1. Ал енді кім айтып береді зейінді қалай дамытамыз?
2. Эпизодтық жадыға не жатады.?
Естеріңізге сақтай алдыңыздар ма?
Көп ұпай жинаған топқа жұлдыз беріледі 2 мин кейін мұғалімдер есте сақтаған нысандарды көбірек айтуларына қарай ұпай жинайды

Қызықты мәліметтер «Сен білесіңбе?»

Бүгінгі сабақ барысында біз қандай
іс - әрекеттер жасадық?
«ТВ шоу» әдісі

«Бес саусақ» арқылы музыка ырғағымен бағалайды: бас бармаққа – ұнағаныңызды, сұқ саусаққа – неге жеткендігіңізді, ортан терекке – нені үйренгіңіз келетінін, шылдыр шүмекке – сіз үшін жаңалық, кішкентай бөбекке – қосарыңызды мына А4 қағазға қолыңызды салып, әр саусаққа жоғарыда аталған бойынша бүгінгі коучингке баға берулеріңізді сұраймыз.
Сабақтың соңында смайликтарды қайта таңдату.

Мұғалімдердің арасында қарым – қатынас нығаяды. Жағымсыз көңіл – күйден арылады.

Мұғалімдер топқа бөлінеді.

Сабақтың мақсатымен танысады.

Слайдтан көрсетіледі.

Мұғалімдер өз ойларын айтады.Тақырыпты топтық талқылауға салады

Бейнекөрсетілім көреді.
Топтар «түйінді идея» постер дайындайды. Идеяны топтағы 1 адам қорғайды.

Бағалаушылар топ идеясын қорғаушыларды бағалайды.

Мұғалімдер суретке қарап отырып айырмашылықтарын табады.

Сергіту сәтіне ұйымшылдықпен қатысу.
(1 топтан 2 адам шығады)

Бағалаушылар топ идеясын қорғаушыларды бағалайды.
Бес саусақ әдісі арқылы өз ойларын жазады.

Категория: Мектеп дәстүрі

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.