» » Талантты және дарынды балаларды оқыту Логикалық – математикалық дарындылық .

 
 
 

Талантты және дарынды балаларды оқыту Логикалық – математикалық дарындылық .

Автор: admin от 19-05-2018, 00:03, посмотрело: 1011

1 Мерзімі
Тақырыбы Талантты және дарынды балаларды оқыту
Логикалық – математикалық дарындылық .
Мақсаты Талантты және дарынды балаларды оқытудағы олардың логикалық – математикалық қабілетін анықтауға, өмірге көзқарасының дұрыс қалыптасуына, ықыласын, төзімділігін, іскерлігін, ізденімпаздығын, шығармашылық қабілетін, басқа да қасиеттерін жетілдіруде логикалық – математикалық дарындылықты дамытуға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.
Күтілетін нәтиже Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалардың логикалық – математикалық қабілетін анықтайды.
Өмірге көзқарасының дұрыс қалыптасуына, ықыласын, төзімділігін, іскерлігін, ізденімпаздығын, шығармашылық қабілетін, басқа да қасиеттерін жетілдіруде логикалық – математикалық дарындылықты дамытады
Сабақ беру әдісі өзгереді.
Оқушылар үнемі ізденіс үстінде болады.
Сілтеме Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 49 – 57 бет
Үлестірмелі нұсқаулық
Түйінді идеялар ● Логикалық – математикалық дарындылық оқушылардың жадында сақтай білу қабілетін, ойлауын, тіл шеберлігін, білімге құштарлығын, өмірге көзқарасының дұрыс қалыптасуына, ықыласын, төзімділігін, іскерлігін, ізденімпаздығын, шығармашылық қабілетін қалыптастыруы мүмкін.
● Логикалық ойлауы ең үздік оқушылар топтағы бірлескен жұмысты сенімді, тиімді қолданылуы мүмкін.
● Тереңдетілген тапсырмаларды оқушылар үнемі орындау үшін ізденіс үстінде болуы мүмкін.
Коуч жазбалары Коуч іс – әрекеті Қатысушылыр
іс – әрекеті Ресурстар
Амандасу
3 мин Психологиялық ахуал туғызу, коучингтің тақырыбы мен мақсатын ашу Коучингке деген қызығушылығы оянады Коучинг жоспары, АКТ, бейне – ролик, стикер, А4 қағаздары, стикер, түрлі түсті маркерлер таратылады
Топқа бөлу
2 мин «Бананға кім бұрын жетеді ?» ойыны арқылы топқа бөлу Топқа бөлініп, топтасады

Білу
«Ой шақыру»
5 мин
І топ-
ІІ топ-
Айжан мен Маржанның әкелерінің аттарын ата. Айжан мен Маржан – Асқар мен
Мұраттың қыздары. Айжан Асқардың қызынан үш жас кіші болса, бұлардың
әрқайсысының әкелерінің аты кім?
• ІІІ топ-
Үш ағайынды.
Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әртүрлі класта оқиды.Абзал арманнан, ал Аян
Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені ортаншысы,кішісі кім? ІҮ топ- Әкесі шешесінен 5 жас үлкен, қызының жасы шешесінің жасның жартысы, үшеуін қосқанда 100 болуы тиіс, әкесі, шешесі, қызы нешеде болғаны Бейнекөріністерді терең түсіну.
Топпен ақылдаса отырып сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.

Түсіну
20 мин І – тапсырма

1-топ
«Даналардың логика туралы айтқан
тұжырымдамалары мен түсінігі»
2-топ
«Логиканың негізгі мақсаты мен зерттеу пәні»
3-топ
«Шығармашылық жаттығулар»

4-топ
«Логикалық ойлаудың ерекшелігі» Топтаса отырып тапсырманы орындайды
«Дөңгелек стол» әдісі» арқылы мұғалімдер пікірі айтылады

«Фишбоун» әдісіне салу арқылы көрініс көрсетеді

«Блум түймедағы әдісіне» салу арқылы жағдаяттан шығады

«Білім қабырғасы» әдісіне сала отырып
жарыссөз ұйымдастырады
А3 форматтағы қағаз
Өзара бағалау
2 мин Бағалау критериін интербелсенді тақтада көрсету Бағалау критериіне қарай топтар бір – бірін бағалайды “От шашу әдісімен бағалау” Интербелсенді тақта

Сергіту сәті
3 мин Интербелсенді тақтада көрсету Үштілділікті дамыту
Дене мүшелерін ағылшынша үйрену
Қолдану
10 мин ІІ – тапсырма
«Кім жылдам?» әдісі арқылы логикалық жаттығулар мен «төрт сурет, бір сөз» тапсырмалар тартылады ІІ – тапсырма бойынша
«Кім жылдам?» әдісі арқылы логикалық жаттығулар мен «төрт сурет, бір сөз» тапсырмаларды орындайды

Үлестірме тапсырмалар
Бағалау
2 мин " Бағдаршам" әдісі арқылы бағалау
Жинақтау
10 мин ІІІ – тапсырма
«Рөлдік ойын әдісі»
Пантомимика ойыны
Ойынға 4- 10 әріптестер қатысады. Ойынды бастамас бұрын әріптестермен бірге аспазшы, дәрігер, спортшы т.б. секілді қимыл-әрекетін ым – ишарамен (пантомимика) көрсетуге болатын, алуан түрлі мамандық туралы әңгімелеседі.
Бағалау
2 мин «Ұшақ» арқылы бірін- бірі бағалайды

Рефлексия
5 мин Кері байланыс: “Блоб ағашы” немесе “Мақсат ағашы”
Мақсаты: Әріптестер бүгінгі сабақ ұнадыма?
Қай ойын ұнады?
Бүгінгі сабақтан өз қоржындарыңа қандай қызықты тапсырманы салдыңдар?
Бүгін біз не үйрендік?
Біз қалай логикалық ойымызды толықтырдық. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты осы.

Ж. Сүлейменов атындағы ЖОМ КММ география пәнінің мұғалімі
Мұхымбай Раушан Өмірзаққызы
І санат
raushan_mukhimbai@mail.ru

Категория: Мектеп

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.