» » Ашық сабақ Әдебиеттік оқу

 
 
 

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу

Автор: admin от 5-01-2018, 11:09, посмотрело: 973

0 Оңтүстік Қазақстан облысы,Мақтарал ауданы,
«Ж. Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі»
Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш
Сынып мұғалімі Муталиева Асия Уринбековна
Телефон: 87477391280
Почта: asiya_mutalieva
Сабақ: Әдебиеттік оқу Мектеп: Ж. Сүлейменов ЖОМ
Күні: 10.11.2017 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Муталиева Асия
Сынып: 4 сынып Қатысқандар:15 Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы: Миуалы ағаш. М.Етекбаев
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Мәтін мазмұнына талдау жасай отырып, жазушы идеясын ұғындыруға ықпал жасап, мәнін түсіну
Мәтіндегі кейіпкерлерге сипаттама беру.
Мәтіндегі кейіпкердің өмірімен байланыстыру.

Бейнекөрініс, аудио, ақпараттық құралдар мазмұны бойынша өз ойын жазу.

Сабақтың мақсаттары
(Табыс критерийлері)


Тілдік мақсат: Полиглот(Сөздерді қазақ,орыс, ағылшын тілдерінде айту. Барлығы
Мәтіннің мәнін түсінеді
Көпшілігі
Мәтіндегі кейіпкерлерге сипаттама бере алады.
Кейбірі
Мәтіндегі кейіпкердің әрекетін өмірмен байланыстыра алады.
------------------------------------------------------------------
Қимыл қозғалыс
Алдыңғы оқу: «Атымтай Жомарт» мәтіні.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар, қолданылатын стратегиялар
Басталуы:
5 мин Ұйымдастыру кезеңі
Қонақ күту салтымыз,
Оқып біліп жатырмыз.
Келген қонақ сіздерге,
Сәлем бердік жалпымыз.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Оқушы құралдары арқылы топтарға бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау.Миға шабуыл.Мазмұнын айту.
Кайталауға шолу жасау. Ойын ретінде сұрақтар беру керек.
Оқушы құралдары арқылы топқа бөлемін

«Үй шатыры» әдісі арқылы сұрақтар беру
Ортасы
7 мин

20 минут




5 минут

Бағалау критерийі:
Сөздердің мағынасын түсінеді;
Жаңа материалмен жұмыс.
Сұрақтар бере отырып, мәтіннің мәнін тусініп, постерге тусіру.

Окулықпен жумыс
1бөлімді оқу. 1-топ
-мәтіннің басты кейіпкерлері кімдер?
-«миуалы ағаш» деген қандай ағаш
2-бөлімді оқу . 2-топ
-«долана» туралы не білесің?
3- бөлімді оқу. 3-топ
-көк шоқының Қарасай шоқысы деп аталуы неліктен?
------------------------------------
Слайдпен жұмыс.
Мәтінмен жұмыс.
Мәтіндегі кейіпкердің әрекетін өмірмен байланыстыра алады.

Мәтін мазмұнына сәйкес кестемен жұмыс жасайды.
Өз пікірлерін білдіреді

Дескрипторлар:
-сипаттама сөздерді теріп жазады;
-сөздердің мағынасын біледі.
Сұрақ –жауап, ой-қозғау, инсерт әдісі.

Топтастыру әдісі арқылы постер қорғау

Кестемен жұмыс
Бағалау критерийі:
Мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар қоя біледі және жауап береді.
Дескрипторлар:
- мәтінді оқиды.
- мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.
- мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

3 мин Сергіту сәті: «Көнілді күн!».


Бағалау критерийі:
Бейнекөрініс, аудио, ақпараттық құралдар мазмұны бойынша өз ойын білдіру, жазу.
Дескрипторлар:
- қарапайым пікірін білдіреді;
- пікірін дәлелдейді;
- шешім қабылдай алады.

«Төрт бұрыш» стратегиясы

Соңы 5 минут

Үйге тапсырма:

Қорытынды (бекіту)
Мақал-мәтел жаттап келу.
Мәтін мазмұнын оқып,айту. Басты кейіпкерлерге мінездеме жазып келу.

Кері байланыс
Тақырыпты өте жақсы түсіндім.
Тақырыпты түсіндім.
Тақырыпты түсінбедім.

Қосымша ақпарат :
Мағынасы күрделі сөздерге түсіндірме. Мысалы:
Миуалы, мәуелі- жемісті.
Етене таныс-жақын таныс.

Категория: Мектеп дәстүрі

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.