Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу

Автор: admin от 5-01-2018, 11:09, посмотрело: 973

0 Оңтүстік Қазақстан облысы,Мақтарал ауданы,
«Ж. Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі»
Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш
Сынып мұғалімі Муталиева Асия Уринбековна
Телефон: 87477391280
Почта: asiya_mutalieva
Сабақ: Әдебиеттік оқу Мектеп: Ж. Сүлейменов ЖОМ
Күні: 10.11.2017 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Муталиева Асия
Сынып: 4 сынып Қатысқандар:15 Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы: Миуалы ағаш. М.Етекбаев
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Мәтін мазмұнына талдау жасай отырып, жазушы идеясын ұғындыруға ықпал жасап, мәнін түсіну
Мәтіндегі кейіпкерлерге сипаттама беру.
Мәтіндегі кейіпкердің өмірімен байланыстыру.

Бейнекөрініс, аудио, ақпараттық құралдар мазмұны бойынша өз ойын жазу.

Сабақтың мақсаттары
(Табыс критерийлері)


Тілдік мақсат: Полиглот(Сөздерді қазақ,орыс, ағылшын тілдерінде айту. Барлығы
Мәтіннің мәнін түсінеді
Көпшілігі
Мәтіндегі кейіпкерлерге сипаттама бере алады.
Кейбірі
Мәтіндегі кейіпкердің әрекетін өмірмен байланыстыра алады.
------------------------------------------------------------------
Қимыл қозғалыс
Алдыңғы оқу: «Атымтай Жомарт» мәтіні.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар, қолданылатын стратегиялар
Басталуы:
5 мин Ұйымдастыру кезеңі
Қонақ күту салтымыз,
Оқып біліп жатырмыз.
Келген қонақ сіздерге,
Сәлем бердік жалпымыз.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Оқушы құралдары арқылы топтарға бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау.Миға шабуыл.Мазмұнын айту.
Кайталауға шолу жасау. Ойын ретінде сұрақтар беру керек.
Оқушы құралдары арқылы топқа бөлемін

«Үй шатыры» әдісі арқылы сұрақтар беру
Ортасы
7 мин

20 минут




5 минут

Бағалау критерийі:
Сөздердің мағынасын түсінеді;
Жаңа материалмен жұмыс.
Сұрақтар бере отырып, мәтіннің мәнін тусініп, постерге тусіру.

Окулықпен жумыс
1бөлімді оқу. 1-топ
-мәтіннің басты кейіпкерлері кімдер?
-«миуалы ағаш» деген қандай ағаш
2-бөлімді оқу . 2-топ
-«долана» туралы не білесің?
3- бөлімді оқу. 3-топ
-көк шоқының Қарасай шоқысы деп аталуы неліктен?
------------------------------------
Слайдпен жұмыс.
Мәтінмен жұмыс.
Мәтіндегі кейіпкердің әрекетін өмірмен байланыстыра алады.

Мәтін мазмұнына сәйкес кестемен жұмыс жасайды.
Өз пікірлерін білдіреді

Дескрипторлар:
-сипаттама сөздерді теріп жазады;
-сөздердің мағынасын біледі.
Сұрақ –жауап, ой-қозғау, инсерт әдісі.

Топтастыру әдісі арқылы постер қорғау

Кестемен жұмыс
Бағалау критерийі:
Мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар қоя біледі және жауап береді.
Дескрипторлар:
- мәтінді оқиды.
- мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.
- мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

3 мин Сергіту сәті: «Көнілді күн!».


Бағалау критерийі:
Бейнекөрініс, аудио, ақпараттық құралдар мазмұны бойынша өз ойын білдіру, жазу.
Дескрипторлар:
- қарапайым пікірін білдіреді;
- пікірін дәлелдейді;
- шешім қабылдай алады.

«Төрт бұрыш» стратегиясы

Соңы 5 минут

Үйге тапсырма:

Қорытынды (бекіту)
Мақал-мәтел жаттап келу.
Мәтін мазмұнын оқып,айту. Басты кейіпкерлерге мінездеме жазып келу.

Кері байланыс
Тақырыпты өте жақсы түсіндім.
Тақырыпты түсіндім.
Тақырыпты түсінбедім.

Қосымша ақпарат :
Мағынасы күрделі сөздерге түсіндірме. Мысалы:
Миуалы, мәуелі- жемісті.
Етене таныс-жақын таныс.


Категория: Мектеп дәстүрі

 

Ашық сабақ орыс тілі

Автор: admin от 5-01-2018, 10:49, посмотрело: 798

0 [center]Ашық сабақ орыс тілі
Ашық сабақ орыс тілі
Ашық сабақ орыс тілі
Ашық сабақ орыс тілі

Категория: Мектеп дәстүрі

 

Ашық сабақ орыс тілі

Автор: admin от 5-01-2018, 10:44, посмотрело: 823

1 Краткосрочный план урока

Тема урока: Прямая речь

Дата: Имя учителя: Касымбеков Абубакир
Цели обучения, которые необходимо достичь на этом уроке  Сформировать знания учащихся о прямой речи, научить расставлять знаки препинания в предложениях с прямой речью, вспомнить расстановку знаков препинания при обращении;
 развивать умения составлять схемы предложений с прямой речью
 продолжить воспитывать желание быть полиглотом, уважение к русскому языку
Ожидаемый результат.

Критерии успеха  Все учащиеся смогут: найти в тексте предложения с прямой речью
 Большинство учащихся будут уметь: составить схему предложений с прямой речью;
 Некоторые учащиеся смогут: составить предложения с прямой речью ;

КРИТЕРИИ УСПЕХА
 1.Составление предложений с прямой речью
 2.правильное расставление знаков препинания в предложениях с прямой речью
 3.составление схемы предложений
Языковая цель Учащиеся могут: расставлять знаки препинания в предложениях
Стиль языка,подходящий для диалога/письма в классе:
Вопросы для обсуждения: Что такое прямая речь?
Можете ли вы сказать,почему
Подсказки:
Предыдущее обучение Сложное предложение с разными видами связи

ПЛАН
Планировуемые сроки Планируемые действия Ресурсы

Начало урока
3 мин. .Деление на группы методом «Песенная разминка» ( учащиеся выбирают полоски бумаги со строчками из популярных песен. Мурлыча мелодию песни, учащиеся находят своих одногруппников. Таким образом, формируются 3 группы)
1 группа « Голубой вагон»
2 группа «Песенка крокодила Гены»
3 группа «Солнечный круг»
Тексты песен:
1.«Голубой вагон»,
2.«Песенка крокодила Гены»,
3.«Солнечный круг».


Середина урока
35 мин.
1.Опрос домашнего задания по методу «Снежный ком»
Ученики составляют вопросы по пройденным материалам, кидают снежный ком друг другу и отвечают на вопросы.
 1 группа: Сложносочиненное предложение
 2 группа: Сложноподчиненное предложение
 3 группа: Бессоюзное предложение

4.Закрепление пройденного материала путем разминки
Если я называю :
Имя существительное – хлопаем
Имя прилагательное – топаем
Глагол – прыгаем
Танцевать, красивый,книга,журнал,небо,голубой,рисовать,писать,красный,стенд,
сумка,зеленый
Листы А4

Объяснение нового материала:
МОЗГОВОЙ ШТУРМ:
 Что называется прямой речью?
 Как оформляется прямая речь на письме?



1. Объяснение учителя
Прямая речь – это точно воспроизведенная чужая речь, переданная от лица того ,кто его произнес
• Предложения с прямой речью состоят из двух частей:
• - речи чужого лица
• - и слов автора, которые сопровождают прямую речь

Задание:Расставить знаки препинания в предложениях

1.Он стукнул тростью и спросил Как тебя зовут малыш
2.Ассоль сказала девочка пряча в корзину игрушку
3.Старик продолжал Ты пустила яхту поплавать а она сбежала
4.Ты разве видел с сомнением спросила Ассоль Тебе кто-то сказал
Задание: Списать, поставить знаки препинания
1.Ясное дело злобно ответил Яшка та сорвалась и всех р…спугала
2.Скоро мост весело сказал Зуев а там и Заборье. Можно сказать пришли.
3. Да ведь это школа радостно сказал шофёр тут учительница живёт

Прочитайте текст. Найдите предложения с прямой речью, начертите их схемы. С помощью каких глаголов вводится прямая речь?

1 группа: Старик сажал яблони. Ему сказали: «Зачем тебе эти яблони? Ведь долго придется ждать с этих яблонь плодов, и ты не съешь с них яблочка». Старик ответил: «Я не съем, другие съедят и мне спасибо скажут».
(Л.Толстой)

2 группа «Полтораста рублей за шинель!» - вскрикнул бедный Акакий Акакиевич, вскрикнул, может быть, в первый раз от роду, ибо отличался всегда тихостью голоса.
(Н.В.Гоголь)

3 группа «Гей, добрый человек! – закричал ему ямщик. - Скажи, не знаешь ли, где дорога? »
(А.С.Пушкин)
ЗАДАНИЕ:Найдите соответствие
1.М.О.Ауэзов писал: «Абай – мудрость,совесть, душа казахского народа». «П ? – а. – П ? »
2. «Прощай, Дерсу, - подумал я. – Ты спас мне жизнь. Я никогда не забуду этого». «П ! – а. – П ».
3. «Плохо, - сказал я, - ветер начинает дуть с юга». «П ? – а. –П ».
4. «Тише, Женя! – громко сказал он. – Кричать не надо. Никто тебя не тронет. Я – Тимур». «П, - а, - п ».
5. «Кто вы такие? – в страхе спросила Женя. – Уходите. Это наш сад. Я вас сюда не звала». «П, - а. – П ».
6. «Скажи, зачем? – спросила его Женя. – Ты объясни мне проще: что всё это значит? » А: «П»

Работа по учебнику:Упражнение 3 стр.155
Запишите предложения,расставляя недостающие знаки препинания. Сделайте синтаксический разбор предложений

Задание на дом: Упражнение 5 стр.155


Слайд презентации

Слайд № 7
Карточки с уровневыми заданиями
Слайд

Слайд
Конец урока
2 мин.

Рефлексия

Оценивание для оценивания
Критериальное оценивание учащихся
Стратегия «Светофор»
Учащимся раздаются круглые глазки светофора из цветной бумаги.
Зеленый – цели достигнуты, уверенно движутся вперед.
Желтый – частичная динамика, достигнуты отдельные элементы успеха, не достаточная степень уверенности, обращаются за советом, помощью.
Красный – цели не достигнуты, находятся в замешательстве, о чем ставят в известность учителя.
В конце урока учащиеся смогут ответить на вопросы:
- Что вы узнали нового на этом уроке?
- Что было сложного?
- Что не было затруднительно?
- Что вам далось легко?
Продолжите предложения:
Я понял, что…
Меня заставило задуматься

светофор из цветной бумаги

слайды с вопросами
Рефлексия
Были ли цели обучения реалистичными?Что учащиеся сегодня изучили? На что было направлено обучение? Хорошо ли сработала запланированная дифференциация? Выдерживалось ли время обучения? Какие изменения из данного плана я реализовал и почему?
Подведение итога урока. Контролирует за результатами учебной деятельности, осуществляемый учителем и учащимися. Систематизирует и обобщает совместное достижение. Проводит рефлексию.


Проверил:
Заместитель директора по учебной части: К.Байбутаева







Категория: Мектеп дәстүрі

 

Орыс тілі пәні

Автор: admin от 5-01-2018, 10:39, посмотрело: 720

0
Орыс тілі пәні
Орыс тілі пәні
Орыс тілі пәні
Орыс тілі пәні
Орыс тілі пәні
Орыс тілі пәні
Орыс тілі пәні
Орыс тілі пәні

Категория: Мектеп дәстүрі

 

Орыс тілі пәні

Автор: admin от 5-01-2018, 10:35, посмотрело: 547

0 Краткосрочный план урока

Тема урока: Степени сравнения наречий. Употребление наречий в речи
Дата: Имя учителя: Байбутаева Кундуз
Цели обучения, которые необходимо достичь на этом уроке  Сформировать знания учащихся о степени сравнения наречий;
 развивать умения находить наречия в тексте,определять их синтаксическую роль в предложении;
 Тренировать учащихся в правильном употреблении наречий;
продолжить воспитывать желание быть полиглотом, уважение к русскому языку
Ожидаемый результат.


Критерии успеха  Все учащиеся смогут: находить наречия в тексте
 Большинство учащихся будут уметь: правильно вставлять наречия в текст
 Некоторые учащиеся смогут: составлять сравнительную и превосходную степень наречия, употреблять наречия в речи
КРИТЕРИИ УСПЕХА
 1.знание пройденного материала
( правильное составление вопроса, правильный ответ)
 2.правильное вставление наречий в текст
 3.составление сравнительной и превосходной степени наречий
 4.употребление в речи наречий
Языковая цель Учащиеся могут: находить в тексте наречия, составлять степени сравнения наречий
Стиль языка,подходящий для диалога/письма в классе:
Вопросы для обсуждения: Какие разряды наречия вы знаете?. Назовите степени сравнения наречий?
Можете ли вы сказать,почему без наречий наша речь становится серой?
Подсказки:Наречия имеют сравнительную и превосходную степень
Предыдущее обучение Причастие. Деепричастие

ПЛАН
Планировуемые сроки Планируемые действия Ресурсы

Начало урока
3 мин. .Деление на группы методом «Песенная разминка» ( учащиеся выбирают полоски бумаги со строчками из популярных песен. Мурлыча мелодию песни, учащиеся находят своих одногруппников. Таким образом, формируются 3 группы) Тексты песен:
1.«Голубой вагон»,
2.«Песенка крокодила Гены»,
3.«Солнечный круг».
Середина урока
35 мин. 1.Вступительное слово учителя о теме, целях обучения данного урока
2.Положительный настрой на урок:
 Сказать слово наречие с интонациями:
• Вопросительной
• С удивлением
• Безразличной
• Радостной
• По – детски
• Громко
• Пропевая

3.Опрос домашнего задания по методу «Снежный ком»
Ученики составляют вопросы по пройденным материалам, кидают снежный ком друг другу и отвечают на вопросы.
 1 группа: причастие
 2 группа: деепричастие
 3 группа: наречие

4.Закрепление пройденного материала путем разминки
 НАРЕЧИЕ – хлопаем
 ПРИЧАСТИЕ – топаем
 ДЕЕПРИЧАСТИЕ – прыгаем
Прекрасно,молча,читающий,быстро,красиво,любящий,улыбаясь,громко, ясно
Листы А4

Объяснение нового материала:
МОЗГОВОЙ ШТУРМ:
 Для чего нужны наречия в речи?
 Какова была бы наша речь без наречий?
 Какие вы знаете степени сравнения наречий?

ЗАДАНИЕ:Составьте сравнительную и превосходную степень выделенных наречий
 Наш язык и скромен, и богат,
В каждом слове скрыт чудесный клад.
Слово «высоко» произнеси –
И представишь сразу неба синь.
Вспомнится наречие «светло»,
И увидишь- солнышко взошло.
Если скажешь ты «темно»,
Сразу вечер постучит в окно.
Если скажешь « ароматно» ты,
Сразу вспомнишь ландыша цветы.
Ну а если скажешь ты «красиво»-
Пред тобою сразу вся Россия!

ЗАДАНИЕ:
1.вставьте подходящие по смыслу наречия, пользуясь словами для справок.
2. прочтите сначала текст в первоначальном варианте, а затем с наречиями.
3. сделайте вывод о роли наречий в данном тексте

 Текст для 1 группы
________________ поднимается солнце. Оно всходит ______________, заливая все своим ярким светом. ________________ это огненное чудо только _______________ пригревает землю, ____________смотрит на распускающиеся цветы, ______________ улыбается щебечущим птичкам.
Потом оно ____________ сверкает и _____________припекает. Солнце _____________ трудится весь день, щедро даря тепло и радость.
 Для справок: раным-рано, постепенно, сначала, слегка, по-дружески, весело,
ослепительно, горячо, без устали.


 Текст для второй группы
 Этот маленький цветок похож на кусочек солнца, ______________ каким образом затерявшийся в траве. Многочисленные желтые лепестки ______________ блестят, словно лучики, ___________ посылающие ____________ себя тепло и свет. _____________ они раскрываются, а __________ прячут свою красоту. Тоненький стебелек __________ искривлен от постоянного движения ___________ за солнцем, от неукротимого стремления _________ к теплу. Но этот ____________ сияющий, пронизанный солнцем цветок, кажется _______________ великолепным творением природы.
 Для справок: неизвестно, царственно, неизменно, вокруг, утром, вечером, немного, вслед, навстречу, удивительно, невероятно.



 Текст для 3 группы.
 Все живое в природе _________________ стремится к объединению. Только вместе, только __________________ веря друг в друга, можно добиться счастья. Вдвоем ____________ переносить трудности дальнего пути, _____________ согреться в ненастную погоду. Сообща _____________ живется на свете, ведь в одиночку любая беда ___________________ превращается в трагедию.
 __________ присмотритесь к окружающему миру, и вы __________ найдете друзей.
 Слова для справок: неудержимо, по-настоящему, легче, проще, веселее, нежданно-негаданно, чуть-чуть, повсюду.


ЗАДАНИЕ НА ДОМ:составить сравнительную и превосходную степень наречий

Слайд презентации


Слайд № 7
Карточки с уровневыми заданиями

Куб Вопросы

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Конец урока
2 мин.



Рефлексия

Оценивание для оценивания
Критериальное оценивание учащихся
Стратегия «Светофор»
Учащимся раздаются круглые глазки светофора из цветной бумаги.
Зеленый – цели достигнуты, уверенно движутся вперед.
Желтый – частичная динамика, достигнуты отдельные элементы успеха, не достаточная степень уверенности, обращаются за советом, помощью.
Красный – цели не достигнуты, находятся в замешательстве, о чем ставят в известность учителя.
В конце урока учащиеся смогут ответить на вопросы:
- Что вы узнали нового на этом уроке?
- Что было сложного?
- Что не было затруднительно?
- Что вам далось легко?
Продолжите предложения:
Я понял, что…
Меня заставило задуматься

светофор из цветной бумаги
слайды с вопросами
Дополнительная информация
Рефлексия
Были ли цели обучения реалистичными?Что учащиеся сегодня изучили? На что было направлено обучение? Хорошо ли сработала запланированная дифференциация? Выдерживалось ли время обучения? Какие изменения из данного плана я реализовал и почему?
Подведение итога урока. Контролирует за результатами учебной деятельности, осуществляемый учителем и учащимися. Систематизирует и обобщает совместное достижение. Проводит рефлексию.


Проверил:
Заместитель директора по учебной части: А.Касымбеков

Категория: Мектеп дәстүрі

 

Сынып дарабозы

Автор: admin от 5-01-2018, 05:29, посмотрело: 953

0
Сынып дарабозы
Сынып дарабозы
Сынып дарабозы
Сынып дарабозы

Категория: Мектеп дәстүрі

 
 

Тіктөртбұрыштың периметрі

Автор: admin от 5-01-2018, 05:14, посмотрело: 1140

0 САБАҚ: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі Мектеп: Сүлейменов
Күні: 7.02.2017 Мұғалімнің есімі: Претова Б
СЫНЫП: 2 «А» Қатысқандар саны:
16 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 1) тік төртбұрыштың мәнді белгілерін анықтау және периметрін табу.
2) оқушының таным белсенділігін арттыру, ойын және математикалық тілін дамыту, игерген дағдыларын жетілдіру.
3) оқушыларды ұқыптылыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
• Жаңа білімді меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбір оқушылар:
• Алған білімді өмірде қолдана алады
Тілдік мақсат Оқушылар:
• Тік төртбұрыштың, шаршының периметрлерін таба алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
«Сөз құрастыру»
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Фигураларды үш тілде айттық
Фигура – фигура - figure
Тіктөртбұыш – прямоугольник - rectangle
Үшбұрыш – треугольниу - triangle
Шаршы – квадрат - sguare
Ақша – деньги - money



• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған тармақтар:
Тік төртбұрышты, шаршыны сыза аласың ба?
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
Тік төртбұрыш пен шаршының айырмашылығы неде екенін айту
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Тік төртбұрыштың, шаршының периметрін жазады, табады.
Алдыңғы тақырып Үш бұрыш
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
шаттық шеңбер орнату
Басталуы
Төртбұрышты, үшбұрышты, шаршыны пайдаланып сыныпты үш топқа сандар бөлдім. Әр топ өздеріне келіскен түрде топбасшысын сайлап алу. Бағалау парақшасын топбасшыларына беру.

- Оқушылар, бүгін біздің танысып үйренетініміз тік төртбұрыштың периметрін табу. Өткен сабақта үшбұрыштың периметрін қалай есептесек, төртбұрыштың периметрін табуда сол ережеге сүйенеміз.





Үшбұрыштың қабырғалары нешеу? Төртбұрыштың қабырғалары нешеу?
Төртбұрыштың қабырғаларын өлшейік. Оның барлық қабырғалары ұзындықтарының қосындысын жазайық.
3см+4см+3см+4см=14(см) Бұл қосындыны және оның мәнін төртбұрыштың периметрі деп атайды.
А) «Миға шабуыл?» әдісі. Әр қатарға бір тапсырма беріледі.
1-қатарға. Берілген үшбұрыштың қабырғаларын өлшеп, периметрін табу.
2-қатарға. Берілген төртбұрыштың қабырғаларын өлшеп, периметрін табу.
3-қатарға. Шаршының қабырғаларын өлшеп, периметрін табу.
ә) «Теңге алу» әдісі. Тақтаға теңге ілінеді. Теңгеге жету үшін 3 қатардың оқушылары кедергілерден өту керек.Кедергілер-тапсырмалар. Қайсы қатардың оқушылары бірінші дұрыс орындайды, сол теңгені алады.
Фигуралар




Видиоролик














«Миға шабуыл?» әдісі









«Теңге алу» әдісі
Ортасы Оқулықпен жұмыс. 1-есеп. Берілген төртбұрыш, шаршының
қабырғаларын өлшеп, периметрін табу.

Шаршы
4см+4см+4см+4см=16см


Тік төртбұрыш


6см+3см+6см+3см=18см





2 есеп: Есеп құрастыр және шығар.


Шырша ойыншығы – 30 теңге
Қоңырау- ? 6 теңге қымбат
Шешуі: 30+(30+6) =66
Ж. 66 теңге
Зырылдауық – 90 теңге
Құрастырғыш--? 10 теңге арзан
Шешуі: 30+(30+6) =66
Шешуі: 90 – 10=80
Ж. 80 теңге

3есеп: Өрнекті жаз және оның смәнін тап.
А мен 30 санының қосындысы, мұндағы а = 27, 8;
27+30=57 8+30=38
А мен 6 санының айырмасы, мұндағы а = 76, 89;
76-6=70 89-6=83

4 есеп: Теңдеулерді шеш
а+8=98 а-5=40 а-6=32
а=98-8 а=40+5 а=32+6
а=90 а=45 а=38
90+8=98 45-5=40 38-6=32























«Дүкендегі зат » әдісі
Аяқталуы Кел, ойнайық!
«Сөз құрастыру»
Кестеге жауаптарды өсу ретімен орналастыр. Олардың астына тұсындағы әріптерді жаз. Сөзді оқы.
30-1Р 18-9А 74-70Қ 4+7М 8+8П 14+5Ы 13-6А 17-9Л

16
29
9
19
4
7
11
8
п р а ы қ а м л

Топпен жұмыс
Постер қорғау. Оқушылар топпен бірлесіп әр түрлі фигуралардан аппликация құрастыру.
«Сөз құрастыру»











Постер қорғау
Қосымша ақпарат
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
• Деңгейіне қарап тапсырма беремін.
• Өз беттерінше фигура сызып, периметрін тау • Түртіп алу, бағалау • АКТ
• Бейнелеу
Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы оқу мақсаты талапқа сай құрылды.
Төртбұрышты, шаршыны сызып, периметрін таба білді.
Жағымды ахуал сабақ өтілді деп есептеймін.
Саралау шараларына берілген тапсырма тиімді болды.
Толық тақырыпты берілген уақытта үлгердім.
Әр тапсырмаларға әдіс тәсілдерді еңгізуім қажет деп білдім.

Категория: Мектеп дәстүрі

 

Ашық сабақ 9 сынып Алгебра

Автор: admin от 4-01-2018, 22:48, посмотрело: 1613

0 САБАҚ:Алгебра Мектеп: «Ж.Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні:5.05.2017жыл Мұғалімнің есімі:Қалдыбекова Н.С
СЫНЫП: 9 «Ә» Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:Арифметикалық прогрессия.Арифметикалық прогрессияның
n-ші мүшесінің формуласын қайталауға есептер шығару

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Арифметикалық прогрессияның анықтамасы мен айырымын,n-ші мүшесінің формуласын білу,формулалармен дұрыс жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
Арифметикалық прогрессия тақырыбын түсінеді.
Тақырыпқа байланысты есептер шығара алады.
шығара алады. шығара алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Формулаларды байланыстыра отырып есептер шығара алады.
Сұрақтарға нақты жауап бере алады.
Кейбір оқушылар:есте сақтайды,логикалық ойлау қабілеттері артады,алған білімді өмірде қолдана алады.

Тілдік мақсат Оқушылар:топтық,жұптық,өз бетінше жұмыс
істей алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сыныптағы диалог,топпен жұмыс, пайдалы тілдік бірліктер: Сәлеметсіздер ме?Здраствуйте!Гуд монин
Талқылауға арналған тармақтар:

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныстар: жұмыс,логикалық есептерді шешу,қима қағаздар,парақшалар толтыру.

Алдыңғы тақырып Тізбек және арифметикалық прогрессия

Жоспарланған уақыт
Басталуы
10минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ұйымдастыру кезеңі.
Топқа бірігу.Фигуралар арқылы

«Арифметика» тобы,
«Прогрессия» тобы,
«Тізбек» тобы.
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады және бәрі бірге:
Көп ойнаған бала болады,
Көп ойланған дана болады.
Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге өтілген материалдар бойынша
І топ.Тізбек және оның түрлері
ІІ топ.Тізбек және оның берілу тәсілдері
ІІІ топ. Арифметикалық прогрессия тақырыбында постер әзірлеу тапсырылған Ресурстар

Шаттық шеңбері

фигуралар

5 минут
Ортасы
20 минут
Аяқталуы
10 минут
Қызығушылықты ояту
2 5 7 3 19 13 1 11 17
Р т о о н ф э с е
Сандарды өсу ретімен орналастырыңдар да,оған сәйкес әріптерді тізбек теп оқығанда қай математиктің аты шығады?Ол жайлы не білесің?(Эротосфен)
8 16 4 2 10 6 12 14 18
А а с с г у л р к
Сандарды кему ретімен орналастырыңдар да,оған сәйкес әріптерді тізбек теп оқығанда қай математиктің аты шығады?Ол жайлы не білесің?(Карл Гаусс)
1/2 7/8 4/5 2/3 3/4 5/6 6/7
Д т ф и о а н
Сандарды өсу ретімен орналастырыңдар да,оған сәйкес әріптерді тізбек теп оқығанда қай математиктің аты шығады?Ол жайлы не білесің?()

«Сыйтабақ» әдісі

Топтық жұмыс ұйымдастырылады.

1-топ №756

2-топ №757

3-топ №761

Сергіту сәті.
Кірпімен бірге «Қара жорға »биін билетем

Логикалық есептер
Оқушылар арифметикалық прогрессияға байланысты логикалық есептер шешіп, қазақша,орысша,ағылшынша үш тілде айтып шығады.
І топ
Алъпенист бірінші күні 1400 метр биіктікке дейін көтеріледі,ал екінші күні алдынғы күнге қарағанда 100 метрге кем қозғалыс жасайды.5000 метрді алъпенист неше күнде жүріп өтеді?(4 күнде) 4 күн
Ответ:
Четыре день
Answer :
Four day

ІІ топ
Дәрігердің кеңесі бойынша емделуші адам 5 минуттан күннің көзіне шығып отырды .Неше күннен кейін оның күннің көзіне шығу уақыты 40 минутты құрайды?(8-күні) 8 күн
Ответ:
Восемь день
Answer :
Eight day

ІІІ топ
Құдықты қазатын жұмысшыларға алғашқы 1 метрге 30 теңге төлемақы төленетіні туралы уәде берілді. Ал келесі әр метрге алдынғы мертге қарағанда 20 теңгеден үстіне қосылып отырады .12 метрлік құдықты қазып шығу үшін жұмысшы қанша ақша алады? (1680 теңге)
1680 теңге
Ответ:
Тысяча шестьсот восемдесять тенге
Answer :
one thousand six hundred eighty tenge

Деңгейлік тапсырмалар
І топ
А деңгейі
1. a1=-100,a2=-70, a8=?,a3=? d=30,a8=110,a3=40
2. -3,8;-3,6,2 айырмасын тап,d=11
В деңгейі
1. -5;-4,8 … a100=? d=9,a100=886
2. a1=2, d=5,a3=?,a3=12
C деңгейі
an=5n+2,a2+ a8=?, a2=12 a8=42
a2+ a8=12+42=54
ІІ топ

1.a1=6,a2=2, a3=?, a3=-2
2.a1=30,a3=36, a5=42 a7=? d=3, a7=48
3. 17,16,15 a11=?, a11=16
4.хn=2n-1 x12=? x12=23
5. a1=3,d=-3 a4* a9=? a4=-6, a9=-21 a4* a9=-6*(-21)=126
ІІІ топ
1. a11=43 d=2 a32=? a32=105
2. a1=4 d=3 S5=? S5=50
3. 4;7;10; a20=? d=3 a20=61
4. an=n2+1 a3+ a2=? a3=10 ,a2=5 a3+ a2=15
5. S14=? a1=36 d=5 S14=548

Сабақты қорытындылау:
«Күн шуақ » ойыны шарты .Бетін бұлт жапқан күннің бейнесі.Оқушылар қатар-қатар болып , тақырыпқа байланысты есеп шығарады.Дайын болған топ күннің шуағын тақтаға жабыстырады.Әрбір күннің шуағында бір есеп .Қай топтың жауабы дұрыс болса ,сол топтың күні шайдай ашылады.
І топ
1.а1=1,d=2,a5=? a5=9
2.a1=3,a3=9, a2=? d=3 a2=6
3.160,190,220,d=? d=30
4.a1=2,d=3,a7=? a7=20
5.a4=4,a6=6, a5=? d=1 a5=5
ІІ топ
1. .а1=5,d=2,a3=? a3=11
2. 30,45,60,d=? d=15
3. .а5=18,a8=33 d=? d=5
4. d=5, а1=-2, а6=? , а6=23
5. a1=1,a3=4, a10=? d=3, a10=28
ІІІ топ
1. a1=1, d =2, a5=? a5=9
2. а1=3,a3=9 a2=? d=3 a2=6
3. а1=2,d=3,a7=? a7=20
4. 5,7,9,11.... a9=? ,d=2,a9=21
5. a1=12, d =2, a5=? a5=20

Үйге тапсырма: №763 176-бет

Кері байланыс Тест
1.Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін
А) Теорияны түсіндім В)Есептершығаруды үйрендім
С)Өткен тақырыптарды қайталап өттім
2.Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріңе не жетпеді деп ойлайсыңдар
А)Білім В)Уақыт С)Ынтам болмады
Д) Есептерді жақсы шығардым
3.Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады?
А)Сыныптастарым В)Мұғалім С)Оқулық Д)Ешкім

Ғалымдардың суреттері,плакат
Слайд,суреттер

дәптерлер

Слайд,А-4
А-4 қағазы

Плакат,дәптер
Қосымша ақпарат
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Смайликтер арқылы
Бәрекелді!
Шіркін!
Әттең!
Кері байланыс алу
Тарих,информатика

Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Категория: Мектеп дәстүрі

 

Мектеп директорының баяндамасы

Автор: admin от 4-01-2018, 22:25, посмотрело: 1597

0
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,
«Ж. Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мектеп директоры
Мугалбеков Жанабай Дербесович мырзаның оқыған баяндамасы

Баяндама тақырыбы:

ЖАҢАШЫЛ ҰСТАЗ - САПАЛЫ БІЛІМ

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде адамдарды қалыптастыруға және кәсіби шеберлігін шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдай жасау: жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық, ғаламдық, коммуникациялық желілерге шығу» деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделеді. Бұл міндеттерді шешу үшін мектеп ұжымдарының, әр мұғалімнің күнделікті ізденісі арқылы барлық жаңалықтар мен қайта құру, өзгерістерге батыл жол ашарлық жаңа тәжірибеге, жаңа қарым-қатынасқа өту қажеттігі туындайды.
Бүгінгі мақсат — әрбір оқушыларға түбегейлі білім мен мәдениеттің негіздерін беру және олардың жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасау.
Елбасымыз Н.А. Назарбаев «Дамыған, бәсекеге қабілетті мемлекет болу үшін, біз жоғары білімді ұлт болуымыз керек» дей келе, өскелең ұрпақтың функционалдық сауаттылығына аса назар аударуды талап етіп отыр. К.Ушинский: «Мұғалім - өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанда, оның мұғалімдігі де жойылады», - деген екен. Бүгінгі күн- білім беру мазмұнына, оқушы мен педагог тұлғасына және қызметіне деген көзқарастардың түбегейлі өзгеріске бет бұрып отырған кезең.
Тәуелсіздікке қол жеткізген жылдан бастап, елімізде ғылым мен білімді дамытып, білім кеңістігінің қалыптасуына айрықша көңіл бөлініп келеді. Мектеп- үйрететін орта, оның жүрегі –мұғалім. Баланың ойлау қабілетін дамытуға, байлығымызда, бақытымызда болған мәңгілік Тәуелсіздігімізді көздің қарашығындай сақтай білуге оқушыларды тәрбиелеу мұғалімнің басты борышы. Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты-бәсекеге қабілетті маман дайындау. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылындағы ерекше тұс- оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Мұғалім сабақтарын түрлендіріп, өмірмен байланыстырып өтуінде пәндік білімінде ептілігінде және сауаттылығына сүйене отырып, оқу пәндері арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру негізінде жүзеге асады. Тек білім ғана бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыра алады. Дарынды ұстаз К. Д. Ушинский: «Қызығушылығын туғызбайтын оқу бірте - бірте оқушының білімге деген құмарлығын жояды, ал тек қызығушылыққа негізделген оқу оқушының еркін, күш - жігерін тәрбиелемесе мәнін жояды» деген екен. Сондықтанда мұғалім сапалы білім, салиқалы ой –өрісі кең тұлғаны қалыптастыруы үшін әрбір сабағын қазіргі заманғы білім берудің жаңа технологияларын қолдана отырып өту керек. Заман талабына сай әрбір ұстаз сабақтарында оқушылардың біліктілігін арттыру үшін оқытудың жаңа әдіс - тәсілдерін кеңінен пайдалану керек деп ойлаймын. Өз біліктілігін көтеру мақсатында әрбір мұғалім кәсіби шеберлігін шыңдап, білімін жетілдіріп отыруы керек. Сонда ғана өзін - өзі дамыта алатын, өзін - өзі жетілдіре алатын қоғамның белсенді, білімді жеке тұлғасын қалыптастыра алады. «Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол –үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»,- деп тәлімгер жазушы –ғалым Жүсіпбек Аймауытов айтқандай соңғы кездегі жаңа және отандастарымыздың төл технологияларын оқу процесінде жүйелі қолдануда, мұғалімнің белсенділігі, шығармашылық ізденісі, оны ұтымды пайдалануы оқу-тәрбие үрдісінде шешуші рөл атқарады.
ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры. Сондықтан да білім сапасын арттыру , оқушылардың дарындылығын айқындап, біліміне, ойлау қабілетіне сай деңгейлеп оқыту, ғылыми ізденіс қабілеттерін қалыптастыру –әрбір ұстаздың міндеті. Жас жеткіншектердің бойындағы ерекше қабілеттіліктерді, дарындылықты тани білу, оның одан әрі дамуына бағыт-бағдар беру, оны сол бағытта жетелеу- ұстаз парызы.
Жаңа формация мұғалімі- рефлексияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық- әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы, коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құзыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани-адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.
Ең бастысы, ұстаз бүгінгі өмір ағымына ілесуді игеріп келеді. Қазіргі мұғалім жаңа білім беру парадигмасы негізінде инновациялық технологиялар мен интерактивті әдіс-тәсілдерді терең меңгеруге ұмтылуда. Осының барлығы да ұстаздың инемен құдық қазғандай оқумен, еңбекпен, ізденіспен қол жететін табысы. Қазір білім мазмұны санмен емес, сапамен өлшенетін кезең. Білімнің сапалы, тәрбиенің нәтижелілігі кәсіби деңгейдегі ұстазға байланысты. Сол себепті қазіргі уақытта білім жетілдіру саласына көп назар аударылуда. Мектептегі білім беру мазмұнын жаңартудағы мұғалімнің атқаратын маңызды рөлін ескере отырып, педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бойынша жұмыстар атқарылды. Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары бойынша 33 (80%) мұғалім оқытылды. Кері байланыстар мұғалім мен оқушы арасында, оқушы мен оқушы арасында, мұғалім мен мұғалім арасында жүзеге асырылуда. Бұл жұмыстар мектептегі оқыту мен оқу сапасын көтеріп, білім саласына көптеген өзгерістер әкелді.
Мұғалімдердің үздік сабақ бейне материалдары мектеп сайтында орналастырылып, үнемі толықтырылып тұрады және әдістемелік материалдар барлық мұғалімдер үшін қолжетімді. 2016-2017 оқу жылының мамыр айында «Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану- сапалы білім негізі» тақырыбында семинар өткізіліп, семинар барысында «критериалдық бағалау жүйесі», «Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту», «Дарынды оқушылармен жұмыс», «Оқытудың жаңа әдістері», «Оқытуда Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану» бағыттары бойынша ашық сабақтар мен коучингтер өткізілді. Жаңа білім беру стандартына сәйкес, балалар білімді қай жерден іздеу керек екенін, сыни тұрғыдан ойлауға, ұжымда жұмыс істеуге үйретіледі. Ұстаздар өз кезегінде олардың оқу процесіне деген қызығушылығын арттыруға дағдыландырады.
Оқушылардың бойына ХХІ ғасырда өмірдің барлық салаларында табысты болу үшін, қажетті дағдыларды дарыту үшін, мұғалімдер тынымсыз еңбектену керек. Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз пәнін, өз мамандығын шексіз сүйетін, бала үшін ұстаз ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді мұғалімдер ғана жұмыс істей алады. Ата-бабамыз «Оқу – инемен құдық қазғандай» демекші, шығармашыл, ізденімпаз ұстаз ғана табысты болады, нәтижеге жетеді. Сөзімнің соңын Ж.Аймауытовтың «Мұғалімнің айналысатыны ¬ үнемі қозғалып, өзгеріп, өсетін, өркендейтін тірі адам (тұлға) болғандықтан, біркелкі әдіске табан тіреп шектеліп қалуға болмайды...» деген ұстаздарды «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» дегендей еліміздің болашағы жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуде қажымай, талмай, жаңашылдықпен, шығармашылықпен жұмыс жасауға шақырамын және жасап жатқан еңбектеріңіздің жемісін жақсы нәтижелермен көріңіздер деп аяқтағым келеді.

Категория: Мектеп дәстүрі